☆Pachet
BMS{Bluetooth bulit-în}
* Senzor de temperatură(40cm)
* Echilibrul Fire(75cm)
* Comutator activ(15cm)
*Cablul de încălzire(Numai pentru BMS Cu Funcția de Căldură)
H:BMS Cu Funcția de Căldură
C:BMS Cu CANBUS chip Bulit-în
NOTĂ: Pentru instrucțiuni privind cablurile de încălzire,
verde 5PIN cablu de cablu de încălzire trebuie să fie legate de tampon de încălzire,
și restul de negru și roșu cablurile sunt conectate la încărcător inteligent
(după încărcător inteligent link-uri BMS,
acesta detectează temperatura bateriei prin BMS,
care monitorizează în mod automat starea de încărcare a bateriei)
Funcția de căldură interfață
Descriere de funcția de încălzire:
Temperatura bateriei este sub temperatură scăzută taxă de protecție, opriți de încărcare, porniți de încălzire.
Criogenice taxă de protecție este un parametru care poate fi setat în APLICAȚIA
Puterea de încălzire depinde de tensiunea bateriei și de valoarea rezistenței de încălzire de film.
Tensiunea bateriei U.
Încălzire rezistenta R.
De putere este egal cu U*U/R
Încălzire curentul I=U/R;
Maxim I (curent) al consiliului de proiectare este de 3A.
MAX încălzire putere 200W(100W DE B2A8S20P).
☆ Pls cumpara accesoriul de la următorul link.
☆ Link-ul Bluetooth pentru Telefon-JIKONG BMS
Link-ul de descărcare-IOS : Căutare ( JIKONG BMS ) în APP STORE
Link-ul de descărcare-Andriod : Căutare ( JK BMS ) în MAGAZINUL Google
NOTĂ:
① : Senzor de Temperatură
② : Interfata RS485(În prezent, toate JK BMS sunt configurate cu RS485 funcția în mod implicit)
③ : LCD interfață(În prezent, toate JK BMS sunt configurate cu LCD interfață în mod implicit)
④ : Căldură Funcția de interfață(În prezent, funcția de încălzire personalizate cu clienții pot fi acceptate)
⑤ : Interfata CANBUS ( Nevoile personalizate)
NOTIFICARE:
De Protectie (Senzor De Curent Anomalie)
Această problemă există, atunci când convertizorul este folosit, pentru că direcția actuală este incertă,
Alarma va fi afișat.Aceasta nu afectează utilizarea normală a BMS.
Acest tip de alarmă va apărea atunci când soarele nu este mare sau mic, pentru că în acest moment,
bateria variază frecvent între încărcare și descărcare,
și există factori incerte, astfel încât această problemă apare.
Un pure sine wave inverter nu trage un curent constant.Curentul de la baterie urmează o undă sinusoidală de forma.
Acesta rampe de la zero de curent de curent de vârf la 1/4 dintr-un ciclu.
Curentul de vârf este de fapt de aproximativ 40% mai mult decât media actuală.
Atunci curentul va rampa de la zero la 1/2 ciclu de timp.În acest moment, invertor inversează polaritatea,
și rampe de curent înapoi din nou, lovind vârf la 3/4 ciclu de timp.Curentul bateriei este din nou pozitiv,
și inversiune se întâmplă în circuit invertor.La actualele rampe de jos înapoi la zero din nou, la sfârșitul ciclului.
Procesul le repetă pentru fiecare ciclu.
Dacă măsurați cu o medie de metri, veți vedea doar o destul de curent continuu, care ar trebui să fie aproape la curent true RMS.
Eu folosesc un True RMS Fluke metru, și este capabil de a oferi o foarte precisă citit pe acest ciudat de undă.
Citirea curentă în BMS doar măsoară căderea de tensiune pe un rezistor de șunt.Această lectură este luată periodic,
și nu este sincronizat schimbarea actuală de la invertor.S-ar putea să ia o lectură la curent zero, sau la vârf curent,
dar, cel mai probabil, acesta va cădea undeva în între.
Datorită formei de undă, lectura tinde să sară un pic mai sus și mai jos de curent true RMS.
Acesta nu este perfect, dar pe termen lung, este "destul de bun" pentru BMS pentru a calcula amp ore încărcată sau descărcată de la baterie.
Aceasta funcționează pentru că dacă ai medie citirile peste o oră, de înaltă și joasă citirile vor medie.