Pentru Cricut Bucurie geantă Tote Sac de Depozitare Spațioasă Portabil Caz care Transportă o Geantă cu mai Multe Compartimente 26*16*16 cm Sac
Descriere:
1. Proteja Mașină de Precizie: bine-umplute interior moale poate proteja aparatul și accesoriile la lovituri și zgârieturi.Există o curea în interiorul geantă de transport pentru a repara mașina și fixați-l în loc atunci când călătoresc.
2. Mai multe Compartimente: compartiment frontal cu un cârlig și buclă fixă de buzunar poate găzdui dispozitiv pentru Pix.Compartimentul din spate cu 2 buzunare cu fermoar vizibil poate găzdui accesorii pentru Cricut Bucurie Starter Set, pixuri, foarfece, etc. Puteți accesa cu ușurință instrumentul atunci când ai nevoie de ea la prima vedere.Deschis buzunarul de la spate este folosit pentru a organiza dispozitiv pentru StandardGrip Mat sau scoateți cureaua de umăr.
3. Ușor de Magazin: compartiment principal spatios poate găzdui cu ușurință dvs. mașină de tăiere.Acest tip de valiza poate pune cu ușurință în mașină și afară.Ideal pentru depozitare sau ușor de călătorie.
4. Robust Mâner: mâner Robust și reglabile și mobil curea de umar face ușor și confortabil pentru a transporta aparatul.Trebuie să aibă, dacă vă deplasați.
5. Un Companion Perfect: Potrivit pentru Cricut Bucurie și alte accesorii.Compact și portabil de design este ușor pentru a stoca și transporta prețioase mașină, făcându-l ușor oricând, oriunde.
Caietul de sarcini:
Material: EVA
Potrivit model: pentru Cricut Bucurie
Dimensiune: aproximativ 26*16*16 cm/10.24*6.30*6.30 în
Greutatea netă: aproximativ 370g
Culoare: roz, gri, verde, imprimate color
Lista De Ambalare:
Sac de depozitare pentru Cricut Bucurie*1
1. Despre Feedback-Ul:
1.1, vă Rugăm să lăsați feedback-ul pozitiv și 5 stele, dacă sunteți mulțumit cu produsele noastre și servicii.
1.2 Feedback-ul este foarte important pentru NOI, Așa că vă rugăm să ne contactați imediat ÎNAINTE de a ne da feedback neutru sau negativ.Vom face noastre cele mai bune pentru a rezolva orice problemă și să ofere cele mai bune servicii pentru clienți.
1.3 este imposibil să o rezolve, dacă nu vom(nu) știu despre ele!
2. Care sunt metodele disponibile pentru plata?
2.1 acceptam Alipay, West Union, TT.Toate cardurile de credit sunt acceptate prin sigure de plată procesor ESCROW.
2.2 Notă: Altele despre plata PRIN intermediul acestui link: https://service.A-ztech.ro/page/knowledge?pageId=37&category=1000021991&knowledge=1060068630&language=en
2.3 Plata trebuie să fie făcută în termen de 3 zile de la comanda.
2.4 Dacă nu puteți checkout imediat după licitație de aproape, vă rugăm să așteptați câteva minute și încercați din nou Plățile trebuie să fie finalizate în termen de 3 zile.
3. Despre Transport:
3.1 TRANSPORT MARITIM LA NIVEL MONDIAL. (Cu excepția unor țări și APO/FPO),Comenzi procesate în timp util după verificarea plății.
3.2 singura navă a confirmat pentru adrese.Comanda adresa TREBUIE sa CORESPUNDA cu adresa de Livrare.
3.3 imaginile prezentate nu sunt elementul real și sunt doar pentru referință.
3.4 SERVICII de TIMPUL de TRANZIT este furnizat de către operatorul de transport și exclude weekend și de sărbători.Timpii de tranzit poate varia, în special în timpul sezonului de vacanta.
3.5 Dacă nu ați primit coletul tău în perioada?vă rugăm să ne contactați (imediat).Vom urmări cu compania de transport maritim, cât mai curând posibil și de a răspunde.
3.6 Datorită statutului de stoc și diferențele de timp, vom alege pentru a navei articolul dvs. din primul depozit disponibil pentru livrare rapida.
3.7 Vânzător nu sunt responsabil de taxe de import, cumpărătorul este responsabil pentru asta.Orice litigiu cauzat de acesta este nerezonabil.
3.8 BR cumpărător, vă rugăm să furnizați CPF sau CNPJ, va fi mai bine pentru tine pentru a obține cât mai curând posibil.multumesc
4. Returnare și Rambursare:
4.1 Aveți la dispoziție 7 zile pentru a ne contacta și 30 de zile pentru a reveni după ce-a primit.În cazul în care deține pe ea mai mult de 7 zile, se consideră că este folosit și NU VOM EMITE O RAMBURSARE SAU ÎNLOCUIRE.
4.2 NU Există EXCEPȚII!Costul de livrare este suportat de către ambele vânzător și cumpărător în jumătate.
4.3 Toate produsele returnate TREBUIE să FIE în ambalajul original și TREBUIE să ne FURNIZAȚI cu transport număr de identificare, specifice motiv pentru a reveni.
4.4 va Vom returna INTEGRAL SUMA adjudecată, la primirea bunului în starea inițială și ambalare, cu toate componentele accesorii incluse, DUPĂ ATÂT Cumpărător și Vânzător a anula tranzacția de la A-ztech.ro.SAU, puteți alege să aveți un înlocuitor.
4.5 Vom suporta toate cheltuielile de transport maritim în cazul în care produsul(ele) este (sunt) nu ca publicitate.
5. Zona de transport maritim:
5.1 Logistică nu sunt de susținere pentru transportul de dincolo de ocean depozit pentru zonele începând cu 07 /51/ 52/ 35/ 38 în Spania.Vă rugăm să asigurați ordinea de transport maritim din China.