POMPA SPĂLĂTORULUI DE PARBRIZ
Pentru BMW
Stare: 100% Produs Nou Element inclus:
1x Pompa Spălătorului
1x Garnitură din Cauciuc
Caracteristică:
1. Corpul Material: POM
2. Depinde OEM Standard.
3. 3 ani de garanție sub normal de utilizare.
4. Înlocuirea directă.
5. Pentru Fata de curățare parbriz.
Pentru urmatoarele modele de:
Vehicul
Modelul anului
kW
HP
cc
Design
5 (E39) 528 i
09.1995-08.2000
142
193
2793
Salon
Model an:până 09.1997
7 (E38) 728 i, iL
08.1995-11.2001
142
193
2793
Salon
Model an:până 09.1997
7 (E38) 740 i, iL
02.1996-07.2001
210
286
4398
Salon
Model an:până 09.1997
Montarea
Dacă nu sunteți sigur sau au întrebări cu privire la o parte corectă pentru masina ta vă rugăm să folosiți "Contactul Vânzător"sau"Vânzător
on-line",ne-ar fi mai mult decât fericit să vă ajute.Pentru a asigura un răspuns rapid și precis,vă rugăm să trimiteți VIN
numărul de vehiculul dumneavoastră pentru a confirma montarea pieselor (numărul De IDENTIFICARE întotdeauna se poate găsi în colțul din stânga jos sau
colțul din dreapta jos al parbrizului,sau de pe certificatul de înmatriculare a autovehiculului,acesta este format din 17 cifre și litere),sau
pot trimite includ vehiculului dumneavoastră an, marca, modelul, și dimensiunea motorului.Noi ne straduim sa va lista o parte cat mai precise,
părțile grafic de compatibilitate s-au adunat la cele mai bune de capacitatea noastră de a ajuta clienții.Cu toate acestea, este încă CUMPĂRĂTORULUI
RESPONSABILITATEA de a confirma cu un piese auto de specialitate că elementul afișat este compatibil.
Transport
1. Elementele sunt livrate în termen de 24 de ore (fără vacanțe și week-end) de la primirea de plată compensate.
2. Comenzile plasate in weekend sau de sărbători vor fi procesate și expediate în următoarea zi lucrătoare în care a primit
scopul.
3. Dacă utilizați accesorii de urgență, vă rugăm să nu alegeți economice, logistice sau standard de logistică, pentru că este nevoie de o
lungă perioadă de timp pentru a livra.
4. Clientul este responsabil pentru toate taxele și taxe vamale.Vă rugăm să confirmați dacă vamal va percepe taxă de import de pe
produsele noastre înainte de plasarea unei comenzi.Daca pachetul ajunge la destinație vamală, iar cumpărătorul este dispus să
coopereze cu vămuire, care rezultă în revenirea la pachet, noi nu va purta nici o responsabilitate și
va plânge la A-ztech.ro, care va afecta reputatia ta.
5.De obicei, pachetul va fi livrat în intervalul de timp specificat de A-ztech.ro.Timpul estimat de sosire poate varia de la
serviciul de transport maritim care o alegeți.Dacă alegeți gratuit serviciu de transport de marfă, la sosirea viteza de pachet va fi mai lent decât
că de logistică rapid (cum ar fi DHL, FedEx, UPS, EMS).Dacă livrarea pachetului este întârziată din cauza unui caz de forță majoră
(cum ar fi epidemii, război, grevă, etc.), vom compensa sau de rambursare în conformitate cu dispozițiile de la A-ztech.ro.
6. Vă rugăm să vă asigurați că adresa de livrare si numele destinatarului sunt corecte.Dacă lăsați o adresă greșită și
informații de contact, iar pachetul nu poate fi livrat cu succes, avem dreptul de a refuza pentru a compensa
pentru pierderea.
7.Atunci când primiți pachetul, dacă veți găsi că pachetul sau elemente deteriorate, asigurați-vă că pentru a face fotografii și trimite
i să ne (fotografiile trebuie să aibă clar scrisoare de Trăsură Informații).Repet, nu ar trebui să fie clar scrisoare de Trăsură Informații în
imagine.
De întoarcere și a Schimburilor
1. Defecte sau element greșit poate fi schimburi.
2. Dacă un produs este defect,vă rugăm să ne contactați în termen de 3 zile după ce ați primit.Nu se accepta retur sau de restituire pentru
produsele care sunt deteriorate în mod intenționat.
3. Elemente greșit vă rugăm să ne contactați în termen de 3 zile după ce ați primit.Va vom trimite drept element de free ship după confirmare.
Totul este limitat doar la produsele pe care le trimite greșit.În cazul în care cumpărătorul achiziționează produse greșit, vom accepta returnarea și
schimb, dar cumparatorul trebuie sa suporte toate cheltuielile.
4. Pentru mărfurile returnate, asigurați-vă că ambalajul nu este deteriorat, iar aspectul și calitatea
produsele sunt în concordanță cu bunurile primite.Dacă vom găsi că produsele returnate sunt în neregulă, vom direct depune o
plângere cu A-ztech.ro și de a refuza restituirea.Pentru fraudă, cu o cantitate mare, vom apela la poliție pentru tratament.
Feedback-ul
Când comanda ajunge, verificați dacă livrarea este completă și de a examina element(e) pentru daune.Dacă totul este ok,
vă rugăm să rezervă-ți timp pentru a confirma comanda de pe A-ztech.ro.Dacă nu sunteți mulțumit cu cele primite de produs sau serviciu,
vă rugăm să nu ezitați să ne contactați înainte de a părăsi orice negativ sau netutral feedback-ul,vom lucra cu tine pentru a rezolva orice problema.
Politica De Garanție
1.Plin garanție de 3 ani de la data de livrare a coletelor,sau de garanție 30000 de Kilometri de conducere,să ia primul
a sosit date ca standard.
Pentru comenzi în perioada de garanție, va vom trimite un produs nou sau rambursarea.
2.Dacă elementul deteriorat la sosire,vă rugăm să ne observăm schimb sau de restituire.Vă rugăm să fie sigur de a lua fotografii de
elementele deteriorate și trimite-ne pozele (fotografiile trebuie să includă numărul documentului de transport și informații).
3.În scopul de a evita irosirea de timp și bani, vă rugăm să confirmați că acesta este produsul de care aveți nevoie înainte
de a cumpara.Dacă aveți orice întrebări despre produs, vă rugăm să comunice cu noi în primul rând.
Orice întrebare, vă rugăm să lăsați un mesaj pentru noi, vom răspunde în primul timp.