Despre personalizare
1. După plasarea unei comenzi, vă rugăm să lăsați un text personalizat și culoarea textului (cum ar fi font 1, culoare 1) în coloana observații din pagina de comandă sau contactați serviciul clienți direct.
2. Ca avem o data de livrare restricții, vă rugăm să asigurați-vă că lăsați informațiile imprimate atunci când plasarea comenzii.acest lucru este foarte important.Vom încerca noastre cele mai bune pentru a contacta înainte de expirarea perioadei de livrare.Vă vom contacta cât mai curând posibil după ce noi nu am primit mesajul.Vă rugăm să acorde o atenție la mesajul de răspuns.Dacă nu vom primi informații tipărite în termen de 3 zile, vom aleatoriu trimite un gol, o cutie-cadou, iar noi nu va fi responsabil pentru orice inconveniente cauzate de tine!Sper generoasă înțelegere de colaborare și de prietenie.Despre Feedback-Ul
1.Odată ce ați primit produsul, vă rugăm să luați un moment pentru a ne lăsați un feedback pozitiv
2.Dacă nu sunteți mulțumit cu ea,înainte de a părăsi feedback-ul negativ, vă rugăm să ne anunțați în primul rând,și ne poate ajuta să rezolve problema până când sunteți mulțumit cu el.
3.Vom face noastre cele mai bune pentru a rezolva orice probleme și pentru a vă oferi cele mai bune servicii .