De înaltă Calitate: este fabricat de înaltă calitate din material plastic, cu o bună stabilitate și durabilitate.Bună elasticitate, grosime uniformă, și respectarea strictă a standardelor de producție.Vă recomandăm să înlocuiți A10 filtru la fiecare 2-4 luni, în funcție de utilizare.
Compatibilitate: Pre Filtre Compatibile cu Tineco A10 Erou/Master și A11 Erou/Master Aspirator fără Fir,pentru UNUL PUR S11/S12 Serie Aspirator fără Fir.
HEPA tehnologie: Filtru cu cele mai praf, polen, fum, miros, sporii de mucegai și animale de companie par.Filtrul de aer captează particule cât mai mici de 0,3 Microni si mai mari, care ajută la îmbunătățirea sănătății.
Ușor de instalat: Elimina murdaria ceașcă de curat, scoateți filtrul vechi.Montați noul filtru în loc.Înlocuiți filtrul cu regularitate, face vid furnizarea de cea mai bună performanță de curățare.Eliberați-vă mâinile de complicat de înlocuire pași.Fără instrumente suplimentare necesare.
Păstrați aer proaspăt: Se poate filtra dăunătoare mirosurile din aer, care este foarte potrivit pentru persoanele care doresc pentru a păstra aerul proaspăt și de a controla calitatea aerului.Este un accesoriu Perfect pentru aspirarea și poate asigura siguranța mediului înconjurător.
Material: plastic
culoare: așa Cum se arată
Conținutul Pachetului:
1 x perie de Rulare
2 x filtru Frontal
2 x Spate filtru
Doar cele de mai sus pachetul de conținut, alte produse nu sunt incluse.
Notă: Lumina de fotografiere și afișează diferite poate provoca culoarea elementului din imagine un pic diferite de cele reale.Măsurarea permis de eroare este +/- 1-3cm.
Despre numărul de urmărire update: Dacă numărul de urmărire este nici informații logistică, ca mii de colete trimise în țări străine, companiile de logistică nu ai update-logistica informații, vă rugăm să ne contactați prima dată, vă Rugăm să nu se deschide direct litigiu.Suntem prima dată pentru tine pentru a rezolva!Timp de livrare:
Tot de produs putem de transport în termen de 5~8 zi lucrătoare a săptămânii, pe de obicei, suntem, în funcție de comenzile clienților timp pentru ambalare și transport, trebuie să verificați cu atenție calitatea produselor înainte de a Navei, Astfel încât să ia ceva timp pentru a rezolva.Timp de livrare: din Cauza de forță majoră factori: uragane, furtuni afecta bilete de avion.Ceea ce duce la logistica întârzieri.Suntem vanzatori cinstit, nu te va lasa sa suferi nici o pierdere.Vă rugăm să dați companie de logistica de un pic de timp de procesare, așteptăm pachet pentru a ajunge la partea ta.Dacă logistica informații ajunge la oficiul poștal local: Dacă oficiul poștal local nu nu contacta, vă rugăm să contactați oficiul poștal local, cât mai curând posibil, pentru a primi pachetul.În caz contrar, ore suplimentare primirea de colete, oficiul poștal local va returna coletul, consecințele de auto-responsabilitate.Protecție timp: Când am terminat momentul expedierii, dacă produsul de protecție a perioadei de funcționare, vă rugăm să extindă protecția produselor perioadă de unul singur sau să ne contactați, vă Rugăm să nu deschizi disputa direct.
Când primiți bunuri, dacă există orice problemă, vă rugăm să ne contactați, și nu deschide direct litigiu.Promitem că vă vom oferi un soluția mulțumit după ce am confirmat-o.Avem, de asemenea, vă va oferi o evaluare pozitivă.Sincer vă invităm să ne lăsați un feedback pozitiv cu un ansamblu Detaliate de Vânzare de Rating (DSR) de 5 Stele .Când vă arate frumos imagine pe zonă feedback-ul vă rugăm să trimis mesaj, spune-ne, urmatoarea comanda contactati-ma, va fi o suplimentare de surprize.
Q: Cum pot urmări coletul meu?A: puteți urmări coletul pe următorul site web folosind numărul dvs. de urmărire: www.17track.net/en (Copiate în browser pentru a deschide) Q: de vânzare cu amănuntul sau en-gros pentru oferta de pret en-gros dacă am o mulțime de elemente?O: dacă aveți nevoie pentru a cumpara o multime de elemente de la aceeași oră, vă rugăm să contactați-mă în primul rând.eu vă va oferi competitiv preț engros .Q: Cum Pot plati pentru comanda mea?O: A-ztech.ro acceptă Visa, MasterCard, Maestre Debit Card, Western Union, și transfer prin banca.
Dacă elementele deteriorate,trebuie să fie contactat în termen de 24 de ore de la primire.În cazul în care elementul este în posesia ta mai mult de 7 zile, se consideră că este folosit și nu vom emite o rambursare sau înlocuire.Dacă nu sunteți mulțumit, atunci când primiți elementul (incorect, avariate, defecte, sau elementul nu așa cum este descris), vă rugăm să returnați-l în termen de 7 zile pentru o inlocuire sau banii inapoi.Pentru orice motive personale (alege o aversiune sau nu am nevoie de acest produs mai),Returnare încărcătorul va fi responsabilitatea cumpărătorului.Nu vom accepta nici un produs cu mirosuri(parfumuri.fum,ect.) Toate produsele returnate TREBUIE să FIE în ambalajul original și TREBUIE să ne FURNIZAȚI cu transport număr de urmărire, motiv specific pentru a reveni, și ID-ul comenzii.